TREBALL EN EQUIP A CS

Els nens i les nenes de 5éA fem treballs en equip. Aquests equips estan formats per quatre companys de la classe. Hi ha vuit projectes i cada grup n’escull un. Aquests són els projectes presentats:

COM FARÍEU PAPER?      COM FARÍEU UN JOC DE MÀGIA?

COM FARÍEU UN JOC DE PISTA?    COM FARÍEU UN EXPERIMENT?

COM FARÍEU UNA TRUITA DE PATATES?    COM FARÍEU UN CALENDARI?

COM FARÍEU UNA MAQUETA DE LA CLASSE?   COM FARÍEU UN ESTEL?

Els projectes que han sortit escollits són: Com faríeu un joc de pista, com faríeu un experiment, com faríeu una maqueta de la classe i com faríeu un estel.

Els equips han començat els projectes. Els de l’experiment ja saben que fer: el volcà i l’ou que pot botar. Quan el joc de pistes estigui acabat, el farem. Al grup de la maqueta tenen els materials i ja saben de que estarà fet cada cosa. Els de l’estel estan mirant un vídeo i buscant informació.

Ja us ensenyarem els resultats!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>