Durant la primera setmana de febrer (del dilluns 3 al divendres 7), els nens i les nenes de tercer hem anat a les classes de Primària a preguntar com els nostres companys i companyes arribaven a l’escola a les 9 del matí, és a dir, quin tipus de transport feien servir per venir a l’escola.
Hem classificat la informació dels desplaçaments en mobilitat:
CONTAMINANT (barres de color vermell)
POC CONTAMINANT (barres de color groc)
GENS CONTAMINANT (barres de color verd)
i n’hem elaborat una gràfica de barres (que podreu veure al vestíbul de l’escola) on hem constatat que el cotxe és el transport més contaminant que utilitzen els/ les alumnes de 1r a 6è.
EL TRANSPORT ÉS LA CAUSA DEL RÀPID CREIXEMENT DE LES EMISSIONS DE GASOS CONTAMINANTS A L’ATMOSFERA I, DE MANERA DESTACADA, ELS COTXES.
REACCIONEEEEM!!!
Podeu fer un cop d’ull a la informació que trobareu en aquest enllaç:
http://www.onuhabitat.org.mx/index.php/10-acciones-contra-la-emergencia-climatica
No us perdeu la informació del minut 28:00 al 30:14 del Telenotícies vespre de TV3 d’ahir dijous 12 de febrer de 2020:
TOTS I TOTES ESTEM MOLT PREOCUPATS I PREOCUPADES PEL CANVI CLIMÀTIC, TOTHOM PARLA QUE CAL FER CANVIS, PERÒ A QUÈ ESTEM DISPOSATS/ DISPOSADES A RENUNCIAR DE MANERA INDIVIDUAL O FAMILIAR? MALAURADAMENT, MASSA SOVINT LA RESPOSTA ÉS: RES
Per reflexionar-hi… Ànims!