LECTURA DEL TEXT DE SANTA CECÍLIA (PATRONA DE LA MÚSICA)

Ahir va ser Santa Cecília i vam  aprofitar aquesta celebració  per a realitzar un text escrit a  l’aula de segon.

Els/ les alumnes anaven dient les seves propostes per a realitzar aquest  text  col·lectiu i la mestra les anava escrivint a la pissarra digital.  Al final, van decidir el títol.

El  text  és  el següent:

EL  CONCERT  DE  SANTA  CECÍLIA  A   L’ESCOLA   ESTEL

Aquest  matí  hem  arribat  a  la classe  i,  de seguida,  hem  anat  al  vestíbul  de  l’escola  per  escoltar  un concert  de  Santa  Cecília.

El  concert  era  molt  variat  gràcies  als  nens i  les  nenes  que  hi  han  participat. Algunes  nenes  han  ballat  i  cantat  i d’ altres nens  i  nenes  han  tocat  instruments. Hem  pogut  sentir  aquests  instruments: LA  GUITARRA, EL  VIOLÍ, EL  PIANO, LA  GRALLA   I   EL   CLARINET.

Totes les melodies i cançons eren molt boniques. El concert ens ha agradat molt i ha sigut un èxit!

Dijous, 22 de novembre de 2018

………………………………………………………………………………………….

Avui han practicat la lectura del text de Santa Cecília en petit grup, cada nen i nena en llegia un trosset.

Després, aquest petit grup ha llegit el text davant de la resta de companys i companyes de la classe.

Han valorat si el to de veu era correcte i si la pronunciació era  clara.