Jocs Florals

Avui és Sant Jordi, diada de roses i llibres, i a l'escola l'hem celebrat de la millor manera!

Al matí, els/les alumnes de 4t han realitzat un taller de roses i un altre de punts de llibre, a l’aula. A més a més, han llegit els haikús que s’han inventat i il·lustrat durant aquesta setmana. A l’hora d’esbarjo… han esmorzat una bona tassa de xocolata desfeta amb melindros. Mmmmmm… què bona!

A la tarda, tots els/les alumnes de l’escola, des dels més petitons de P-3 fins als més grans de 6è, han celebrat els Jocs Florals. A la pista de l’escola, tots els grups classe respectaven l’espai del seu grup bombolla, tenint en compte les distàncies i les normes preventives de la COVID-19.

Els textos de 4t que han tingut més vots han estat el de l’Enric (amb el pseudònim de MACARRONI) i el de l’Ariadna (amb el pseudònim de SATURN). Tant l’Enric com l’Ariadna han escrit uns textos molt originals i amb un final sorprenent i totalment inesperat, la qual cosa ha agradat molt a tots els seus companys/ a totes les seves companyes de Primària! FELICITAAAATS, ENRIC I ARIADNA!!!!!!

I ARA… SEGUR QUE US FARÀ GRÀCIA SABER QUINS PREMIS HAN GUANYAT, OI?

Doncs…  Tots aquests: una rosa, un llibre, un diploma que acredita que han guanyat i una piruleta.

AQUEST ÉS EL LLIBRE  QUE S’HAN ENDUT CAP A CASA EL GUANYADOR I LA GUANYADORA DE LA CLASSE DE 4T:

“Pioneres”, de Maria Mercè Roca (Editorial Barcanova)

Dones extraordinàries com la Josefina Castellví, Maria Pepa Colomer, Aurora Batet, Anna María Martínez Sagi, Araceli Segarra, Isabel Veiga, Míriam Galisteo, Francesca Bonnemaison o Natividad Yarza van fer, per primera vegada, alguna cosa que fins aleshores no s’havia fet mai o que només havien fet els homes. Es tracta de gestes del camp de la ciència, els drets, la política… que han fet avançar la societat i que ens han fet descobrir una mirada que no existia. Si voleu saber més coses sobre dones valentes, en trobareu moltes en el llibre Pioneres, escrit per Maria Mercè Roca i il·lustrat per Anna Grimal i editat per Barcanova (+ 7 anys).

NOIS I NOIES DE 4T… MOLTES  FELICITAAAATS PELS VOSTRES TEXTOS!

GAUDIU MOLT DEL VOSTRE DIPLOMA DE PARTICIPACIÓ!

FELIÇ SANT JORDI 2021!