FEM TEATRE A L’ESTEL!

Els alumnes de cicle superior de l’escola realitzaran al mes de maig una obra de teatre destinada a entretenir a tota la comunitat educativa. D’això encara queda.

Per tal d’anar familiaritzant a l’alumnat de 5è en el que representa convertir-se en un actor o actriu, durant aquest primer trimestre hem estat treballant l’expressió oral d’una forma lúdica i creativa.

Les primeres sessions ens trobem plens de vergonya i inseguretat, però a mesura que han anat passant les setmanes, hem anat descobrint els recursos expressius de cadascú de nosaltres.

Hem fet activitats ben variades que combinen el treball de diferents habilitats.Hem jugat a improvisar, a imaginar històries a partir de diferents objectes, a escenificar situacions del nostre dia a dia, hem provat de riure i hem provat de plorar, ens hem saludat com a desconeguts o com amics de tota la vida.

Durant aquestes sessions hem dut a terme activitats basades en els recursos expressius del cos i de la veu. També ha estat d’utilitat, aprendre a controlar l’espai i saber captar l’atenció del públic.

En aquestes sessions de teatre reforcem la seguretat personal del nostre alumnat, entre ells es donen a conèixer i aprenen a mostrar-se d’una manera diferent, descobreixen com és d’important saber-se expressar en públic i a donar valor als altres quan fem nosaltres de públic

Ens queda un llarg trajecte fins a la representació que farem al maig… però ja us assegurem que ara per ara, estem gaudint molt del camí.