FAMÍLIA LECTORA A L’AULA DE TERCER (Amparo i Xavi)

Ahir, dijous 24 d’octubre, vaig repetir la bonica experiència de llegir un conte a la classe amb el meu fill Xavi.

Vam anar a la biblioteca El Molí i vam escollir el llibre NO SIGUIS POCA- SOLTA! (escrit i il·lustrat per Ben Redlich).

El conte explica la història d’en Charlie, un mico que, quan està avorrit, riu dels altres per diversió. Finalment, entén que aquesta actitud no és la correcta.

El tema ens va agradar, perquè ens permet parlar dels sentiments i la importància de respectar els altres.

En Xavi estava una mica nerviós, però també emocionat per compartir amb els companys/ les companyes el llibre escollit. Tots i totes han participat molt i hem rigut de valent. Ha estat una estona fantàstica!!!

Animem a tots els pares i mares! Com diuen a la classe: “LA VERGONYA A LA BUTXACA”

AMPARO I XAVI

………………………………………………………………………………………………

(Moltíssimes gràcies família per participar en aquesta activitat lectora. Ens heu fet un regal meravellós!) Montse C.