CodeWeek

Com ja sabeu, fa un parell de cursos que a l’escola ens vam iniciar al món de la programació i la robòtica. Després de l’èxit que ha tingut entre els nostres alumnes i en els diferents concursos externs al centre, aquest any ens sumem a participar a la CodeWeek.

La Code Week o Setmana de la Programació, tindrà lloc simultàniament a tots els països de la Unió Europea del 6 al 21 d’octubre, on cada centre educatiu organitzarà activitats per promoure la programació i l’interès vers la ciència i la tecnologia.

Podreu seguir totes les activitats que es faran arreu d’Europa a través dels hastags #CodeEU #CodeWeek a les diferents xarxes socials.

Recordem que la programació ensenya el pensament computacional, la resolució de problemes, la creativitat, el raonament crític i el treball en equip.