Celebrem els 100 anys de la ràdio a l’escola!

Avui, 13 de febrer estem de celebració!! Avui fa 100 anys de la ràdio a Catalunya, 100 anys d’aquest mitjà de comunicació que ha tingut i segueix tenint un paper molt important en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació.

És per aquest motiu que l’alumnat de 4t hem volgut participar en la celebració d’aquest dia aportant el nostre granet de sorra dins del món de la ràdio. Diferents centres de Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat formem part del grup de treball: “La ràdio i la televisió a l’escola” i hem participat en un petit projecte per commemorar el dia d’avui titulat: “Cent anys de personatges locals”.

El fil conductor d’aquest projecte ha estat l’entrevista, on l’alumnat ha hagut de pensar diferents preguntes a fer a un personatge històric del seu poble. En concret, nosaltres “hem entrevistat” a Margarida Xirgu. Hem conegut la seva biografia i hem enregistrat diferents preguntes que ens hagués agradat poder fer-li.

Ens faria moltíssima il·lusió que us animéssiu a poder escoltar l’enregistrament sonor que hem preparat les diferents escoles de Molins i Sant Feliu i que s’emetrà en bucle en un programa radiofònic obert durant aquesta setmana (13-16 de febrer) a la ràdio local de Sant Feliu de Llobregat.

Enllaç programa radiofònic.

Esperem que pugueu gaudir d’aquesta emissió tant com nosaltres vam gaudir preparant el programa! Quin serà el pròxim projecte que tenim entre mans?

#100anysradio #canaldereporters #100anysdepersonatgeslocals