Aquesta setmana estem fent diferents activitats per seguir descobrint el món de color, textures, olors… que ens regala la tardor. L’altra tarda vam descobrir el món de les carbasses a través de l’experimentació i el joc!
Hem observat carbasses de diferents formes, colors i mides, i ens hem preguntat com són per dins. Els infants han pogut tocar-les, olorar-les, pesar-les i fins i tot tallar-les per veure’n les llavors i la polpa. Hi havia carbassa cuita i crua.
Amb aquesta activitat, hem treballat la curiositat científica, el vocabulari relacionat amb els sentits i els conceptes matemàtics com gran/petit, pesat/lleuger o buit/ple. L’experimentació amb carbasses ens ha permès aprendre d’una manera vivencial i significativa, respectant el ritme i la curiositat natural de cada infant.
Ha estat una experiència plena de color, olor i sensacions!




