Un sopar de por

Aquests dies hem celebrat la festa de la Castanyada i també Halloween a l’escola. Hem fet un munt de coses divertides: receptes de tardor, balls al pati, tallers i manualitats en anglès, fins i tot un “Escape Room” al gimnàs!

A la classe hem treballat un conte terrorífic. Es diu “Un sopar de por”. En aquest conte, els personatges més malvats del món van a sopar al restaurant “L’ Espàrrec pudent” on els hi esperen uns menús molt especials: dits de fada, croquetes d’àvia, mitjons pudents, pastís de canalla… i al final, una sorpresa molt inesperada, però no la podem desvelar! Haureu de llegir-lo 😛

Ens ha agradat tant el conte, que vam dissenyar nosaltres mateixos els nostres propis monstres i vam elaborar el seu menú. Consistia en un primer plat, un segon plat i un postre. Un dels nostres monstres menjava pizza de mestres i pastís de nens!!!!!!

Voleu veure el procés? Hem treballat molt i molt bé!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>