Visitem el centre de Sabadell

Després d’haver treballat el projecte de Sabadell a l’època modernista, com a cloenda hem fet una sortida al centre. Visitem la fàbrica vapor Buxeda, l’exposició de festa major del Casal Pere Quart i edificis emblemàtics.

Quins artistes!

El dia de Sant Jordi els nens i nenes de primer de primària, van fer a l’escola uns tallers molt divertits. Mireu, mireu, quins treballs més bonics!

Sortida a la granja.

Els dinosaures,els tigres i les estrelles han anat a la granja d’ Aventura park (Castellbisbal).

Han passat un dia genial i els ha agradat molt veure de molt a prop els animals de la granja. Els han donat de menjar i els han tocat. Ha estat una experiència molt gratificant i molt vivencial que sempre recordaran.