Caga, tió!

El Tió va arribar al pati de la nostra escola i tots nosaltres el vam anar a buscar. El vam portar al passadís d’Infantil perquè no passés fred i perquè tots els nens i nenes li poguessin donar menjar.
Al cap d’uns quants dies… el Tió ja estava preparat!
Llegeix més»

PLUJA DE COLORS

Els darrers dies ha plogut molt a Sabadell, i entre tanta pluja vam decidir posar-li color a les gotes que cauen. Vam fer fotografies individuals amb el paraigües i així cada infant va poder fer la seva pròpia pluja, amb els colors que li agradessin… Llegeix més»