Preparem la decoració d’hivern

Avui els nens i nenes de 4t de primària han preparat la decoració d’hivern de l’escola. Han treballat col.laborativament per construir cinc murals relacionats amb l’hivern i s’han esforçat molt. S’ho han passat molt bé!

Dictat Explosiu!

El dilluns vam realitzar un dictat explosiu. La mestra va penjar uns globus a la pissarra on a dins hi havia una frase del dictat que ens vam preparar a casa.
Ells i elles han sigut els encarregats de dictar frases als seus companys/es pensant en… Llegeix més»