Escrivim la carta els Reis Mags amb els padrins i padrines.
13/12/24Aquest matí hem tingut una experiència molt especial: hem escrit la carta als Reis Mags amb l’ajuda dels nostres estimats padrins i padrines. Estàvem molt emocionats i teníem moltes ganes de passar una estona agradable amb ells i elles. Ha estat un moment ple de… Llegeix més»

