TALLER: STOP SOROLL, FEM SALUT!

El dijous 12 de novembre va venir la Carola que treballa a l’AMB (Àrea  metropolitana de Barcelona) a la classe.

L’equip de redacció dels Dinosaures ens explica com va anar:

Al taller vam escoltar sorolls i sons a la pissarra digital. La Carola ens va explicar les contaminacions que hi ha : contaminació dels rius, de la terra, de la llum,  de l’ olor , del fum i del soroll.

Ens vam repartir en cinc grups per anar a 2n, P3, P4 ,P5, al gimnàs i a la biblioteca.

Vam anar per tota l’escola amb un sonòmetre i vam aprendre que si passem de 85 dB de soroll és contaminació acústica , ens fa mal a la salut. Vam aprendre què és un soroll,  com funciona el sonòmetre i que és millor parlar més fluix.

Equip de redacció : Valeria R., Sergi, Victor, Ilias.

Dibuixos: Valeria R., Víctor, Ilias i Diego

dibuix 1