curs 2022-2023

TALLER D’ESPAISC A L’ESCOLA PAU VILA

A la nostra escola, Pau Vila, aquest curs escolar 2018-19, estem participant en un Projecte que es diu EspaisC, és un projecte que ve suggerit des del Consorci d’educació de Barcelona, que ajuda a un artista novell emergent, que fa poc que ha finalitzat els seus estudis i a una escola, i com els ajuda als dos?.

A l’artista li dóna l’oportunitat de disposar d’un taller per poder realitzar la seva feina de forma gratuïta i a l’escola (o als nens i nenes de l’escola) els dóna la possibilitats de visitar el taller d’observar com treballa, demanar-li consell per alguns treballs, idees, propostes i projectes, siguin individuals o col·lectius.

La nostra artista es diu Mariona Brunet, és Il·lustradora.

La Mariona ve cada dia a la nostra escola i fa la seva feina d’il·lustradora, fa dibuixos per encàrrec, altres no, il·lustracions de contes, murals, algun còmic fins i tot, etc., no és que vingui a fer-nos classe de dibuix, sinó que nosaltres anem al seu taller; tenim 6 hores a la setmana que estan repartides de 1r fins a 6è per poder anar al Taller d’EspaisC. A nosaltres ens ajuda a dibuixar alguns treballs de l’escola, algunes coses que ens costa i ella ens ajuda, ens aconsella i ens ensenya, per exemple als nens i nens de 1r ens ha ensenyat a barrejar diferents colors, als nens i nens de 2n ens està ajudant a fer peixos de diferents maneres i tècniques per una peixera que tenien buida i estem fent uns peixos de diferents maneres.

Als més grans ens està ajudant a plantejar-nos com és un procés creatiu, quan tenim alguna idea, començar a fer un esborrany i a poc a poc anar millorant-lo.

Les girafes de 5è!

La classe de cinquè hem escollit anomenar-nos girafes. Es van presentar diverses propostes. Aquesta va guanyar per gran majoria.

Hem estudiat com som les girafes físicament i com és la seva relació grupal.

Girafes ens agrada perquè som intel.ligents com les girafes, som mamífers, correm molt com elles, fem grup. (Les girafes viuen en grups socials). Tenim cura entre nosaltres, ens ajudem i sol.lucionem els problemes de forma pacífica…

Per tot això hem vist que el nom ens escau molt bé.  Hem fet un mural ple de dibuixos, dels nostres treballs i dels nostres pensaments .

A continuació podeu veure les fotos del mural. Esperem que us agradi.

El grup de 6è ja tenim nom!

Hola!

El grup de 6è ja tenim nom: CAPIBARES. Aquí estem!

Amb organització i, per suposat, bona gestió,  ja tenim càrrecs essencials escollits amb decisió.

DELEGADES: Anne i Priyal.

MEDIADORES: Alexia i Andrea.

Serà una bona opció?

I tant!!! Som-hi! Amb emoció!