La biblioteca de l’escola

LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Entenem la Biblioteca escolar com un espai privilegiat del nostre centre. Un espai on els nens puguin gaudir de la lectura. Un lloc que doni peu a l’ambigüitat, que permeti a l’alumnat passar pel món imaginari propi de la literatura, que escapi… Llegeix més»

Si voleu veure tot el que hem fet per la marató de l’energia, podeu visitar el nostre Twitter.
Podeu veure l’enllaç al peu de la pàgina web.

Banc dels aliments

El Banc dels Aliments
Què és el Banc dels Aliments?
El Banc dels Aliments de Barcelona està gestionat per una fundació privada benèfica independent, i sense ànim de lucre, i el principal objectiu que té és recuperar els aliments i distribuir-los entre les entitats locals perquè els… Llegeix més»

Hotel dels insectes

Què és un hotel d’insectes?
L’hotel dels insectes és una caseta per donar refugi als insectes. Allà hi fan els nius per viure i protegir-se del fred. Es poden construir en horts, terrasses o balcons. Hi ha moltes menes d’hotels i es construeixen amb materials que… Llegeix més»

Banc dels aliments

La Comunitat Educativa de l’Escola Pau Vila cada any col·laborem en Campanyes solidàries.

Aquest mes de febrer hem col·laborat en el “ Gran Recapte d’Aliments a Catalunya “… Llegeix més»

Marató de l’energia

L’escola Pau Vila és una de les deu escoles de Barcelona que participa en la III Marató d’Estalvi Energètic.
La Marató té una durada d’un mes durant el qual es portaren a terme una sèrie d’accions encaminades a: