Guineus al teatre!

Avui les guineus juntament amb la classe de les dragones de komodo hem anat a veure l’obra de teatre ”Robin Hood”. Allà hem pogut gaudir d’una estona agradable compartint moments enriquidors per continuar aprenent la llengua anglesa. Aquesta és una activitat més dins del nostre projecte educatiu, on recolzem la importància de les diferents llengües mitjançant activitats molt diverses.

Quant a la llengua anglesa, concretament, a l’escola a més de la mateixa assignatura d’anglès, la treballem en tallers de cicle, on amb una metodologia més oberta oferim espais de comunicació i relació on la paraula és protagonista. També, comptem amb un estudiant d’intercanvi dels Estats Units, qui ens fa l’acompanyament i suport per entendre millor diferents aspectes de la fonètica. I, finalment, contemplar aquestes sortides on es pretén que amb un treball l’escolta activa, interioritzi un determinat vocabulari.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *