Projecte biblioteca

Al llarg del curs, la Comissió de Biblioteca realitza diverses activitats en les quals participa tot l’alumnat de l’escola amb l’objectiu de dinamitzar la nostra biblioteca escolar i impulsar el gust per la lectura.

• La Biblioteca de Primària necessita una mascota. S’ha proposat crear-ne una a partir dels dibuixos que han realitzat els nens i nenes. El dibuix escollit s’ha transformat en la mascota de la nostra biblioteca i està elaborada pels mateixos alumnes amb material reciclat.

• Una altra de les  activitats  és la jornada de Lectura  Compartida amb tots els alumnes de l’escola.

PARELLES LECTORES 2018
La biblioteca de la nostra escola, amb la col·laboració dels diferents cicles,  ofereix altres activitats diverses per tal de dinamitzar la lectura:  El conte viatger, l’hora del conte, recerca d’informació, préstec de llibres…

LA BIBLIOTECA ESTÀ OBERTA TOTS ELS DIMATS I DIJOUS DEL CURS A L’HORA DEL PATI PER QUI LA VULGUI UTILITZAR, PER LLEGIR O FER DEURES.

Aquest curs 2019/20, també, s’han portat a terme experiències de lectura compartida entre tots els cursos:

Galeria d’imatges

ACTIVITAT CONTACONTES 2018/19 (Galeria d’imatges)