Esport Blanc Escolar

L’Esport Blanc Escolar és un programa del Consell Català de l’Esport, amb el suport del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i la col·laboració de la Federació Catalana d’Esports d’Hivern, encarregada de desenvolupar el programa tècnic.

El programa va destinat a la promoció de l’esquí escolar (en les seves diferents modalitats) entre els alumnes de les escoles de les comarques del Pirineu.

Quines són les característiques generals?

• És un programa multidisciplinar. Els alumnes practiquen l’esquí alpí, l’esquí nòrdic i el surf de neu.
  • Està integrat dins del currículum d’educació física del centre.
  • La durada del programa és de 5 o 6 setmanes o sessions, dins de l’horari lectiu del centre, durant el segon trimestre del curs amb una durada de 2 o 3 hores setmanals de pràctica.
  • El programa està adreçat als alumnes de cicle mitjà de primària (3r i 4t curs)
  • Les sessions estan dirigides per tècnics esportius de nivell II (TDEII) inscrits en el registre de professionals de l’esport.
  • El cost per als participants és de 32€ que inclou: els desplaçaments, el lloguer de material, el cost del tècnic esportiu i l’assegurança.
  • La vestimenta i el material auxiliar (guants, ulleres, etc..) són responsabilitat del participant.

Per a més informació, podeu clicar l’enllaç següent:

CONSELL ESPORTIU DEL RIPOLLÈS

ESPORT BLANC ESCOLAR 2021/22