L’escola

L’Escola Joan Maragall de Ripoll té un projecte compartit amb tota la comunitat educativa. Aquest projecte busca la complicitat de les famílies i els mestres en la tasca d’educar els nens i les nenes, basada sempre en la col·laboració, la complicitat i les bones relacions.

Es va creant dia a dia una escola acollidora, amb un clima que facilita l’entesa i la cohesió. Volem aconseguir entre tots una escola inclusiva, oberta a l’entorn, preocupada per l’ensenyament, l’aprenentatge, el rendiment i el benestar de tot l’alumnat sense exclusió.

Aquest centre compta amb setanta-cinc anys d’història però malgrat el temps sempre està en forma per afrontar el futur. Ara teniu el plaer d’entrar al nostre blog. Esperem que sigui una eina útil per poder potenciar la comunicació entre tots els que formem part d’aquesta comunitat educativa.

“L’escola ha de provocar el desig de l’emoció i el desig de conèixer”