Tornem a participar a la Gimcana de les Llengües a Osona i el Ripollès, que  celebra l’onzena edició.

Gimcana de les llengües

FEM L’HORA DEL CONTE

L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior ha escenificat un conte als seus companys més petits. Han estat dies de molta preparació ja que han hagut de triar un conte adequat a l’edat de cada públic, estudiar el text i elaborar els decorats i elements necessaris per fer una bona representació. El resultat ha estat un èxit!… Llegeix més»

COMPOSTATGE

Aquesta setmana hem après coses sobre el compostatge!!  Els/les nostres alumnes han portat matèria orgànica de casa (restes de menjar, herba… ) i ho hem portat als compostadors que tenim a l’escola.  Allà en Josep, el nostre conserge, ens ha explicat el procés de transformació de la matèria orgànica en compostatge i adob per el nostre hort.… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2019/20

Període de preinscripció escolar per al curs 2019/20
Terminis per a la presentació de les sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril (ambdós inclosos).
Horari de secretaria:
Matí: de 9 a 13h
Tarda: de 15 a 17h
Documents que s’han de presentar amb la sol·licitud de preinscripció… Llegeix més»