Experiències compartides amb Institut Abat Oliba

Els cursos 2020 / 21 i 21/22 a causa de la Pandèmia no es poden fer trobades amb altres escoles, però els nostres alumnes de 6è han anat a conèixer les instal·lacions de l’IES Abat Oliba, fora de l’horari escolar de l’institut.

El curs 2019-20 els/les alumnes de 6è i de 1r d’ESO de l’IES Abat Oliba han tornat a compartir vivències junts/es i han passat una bona estona plegats/des.

Galeria d’Imatges

Durant el curs 2017-2018 l’institut Abat Oliba ha engegat un pla experimental que consisteix a compartir diversos moments del curs escolar amb els alumnes de 6è de Primària. Aquest projecte es porta a terme per tal de facilitar la integració dels alumnes de la nostra escola a l’institut de cara al proper curs escolar.

Experiències Compartides Abat Oliba

L’alumnat de 6è curs de l’escola visita l’IES Abat Oliba de Ripoll i comparteixen activitats amb els nens i nenes d’ESO.

GALERIA D’IMATGES VISITA IES ABAT OLIBA 2019