Escola que Llegeix: Maleta Viatgera

El projecte  La maleta viatgera es desenvolupa a Primer i Segon curs, amb l’objectiu de fomentar el gust per la lectura.

Durant el curs escolar, les famílies podeu anar a la Biblioteca de l’Escola per demanar la maleta i endur-vos-la a casa o bé apuntar-vos a la llista d’espera. Disposem d’una maleta per cada grup classe (1r.A,1r.B, 2nA, 2n.B).

A la maleta viatgera, podreu trobar un llibre de lectura, una revista infantil, un àlbum il·lustrat i un llibre de coneixement; tot adient per l’edat del vostre fill o filla. També hi ha una llibreta viatgera per escriure, dibuixar o enganxar fotos de la vostra experiència de lectura amb la maleta.

La maleta la podreu tenir a casa 7 dies i després caldrà retornar-la a la Biblioteca.

Us demanem que en tingueu cura i que gaudiu d’una bona lectura!!!