Eleccions al consell escolar curs 23-24

Benvolgudes famílies picotines,

Us volem comunicar que el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha publicat la RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Aquesta és una renovació parcial de l’òrgan on es renovaran 6 llocs (2 del sector famílies, 3 del sector docent i 1 del personal PAS).

Us volem informar que el dijous 23 de novembre durem a terme les votacions per escollir entre les candidatures del sector famílies. Les votacions es realitzaran al vestíbul del centre de 8 a 9h, de 11:30 a 12:30h i de 14:30 a 17h.

Al panell informatiu de l’escola trobareu la convocatòria del procés electoral, el calendari, el cens electoral i, més endavant, les candidatures verificades.

En aquest sentit, us informem que si voleu presentar-vos com a candidat/a, cal omplir el document annex i entregar-lo a direcció. La mesa electoral serà qui verifiqui si les candidatures compleixen els requisits establerts.

En aquest sentit us informem que si voleu presentar-vos com a candidat/a, cal omplir aquest document i entregar-lo a direcció. La mesa electoral serà qui verifiqui si les candidatures compleixen els requisits establerts.

Aquest és el calendari del procés electoral:

✔ Publicació del cens provisional ➡ 2 de novembre.

✔ Sorteig membres vocals de les meses electorals ➡ 3 de novembre.

✔ Constitució meses electorals ➡ 10 de novembre.

✔ Reclamacions al cens ➡ 13, 14 i 15 de novembre.

✔ Presentació de les candidatures ➡ Fins el 12 de novembre.

✔ Presentació dels supervisors i supervisores ➡ Fins el 12 de novembre.

✔ Publicació del cens definitiu ➡ 16 de novembre.

✔ Publicació de les candidatures ➡ 16 de novembre.

✔ Votacions PAS ➡ 21 de novembre.

✔ Votacions mestres ➡ 21 de novembre.

✔ Votació famílies ➡ 23 de novembre.

✔ Notificació representant de l’Ajuntament i representant de l’AFA ➡ Fins el 24 de novembre.

✔ CONSTITUCIÓ DEL NOU CONSELL Escolar ➡ 13 de desembre.

Trobareu més informació a l’apartat sobre consell escolar.

Us animem a col·laborar en aquest procés d’eleccions.