Celebrem la Castanyada a l’Escola Els Picots!
A l’Escola Els Picots hem celebrat la Castanyada amb activitats i exposicions plenes de creativitat, treball en equip i col·laboració entre tots els infants. Aquest any, els i les alumnes de 6è, a l’English Class, han preparat una exposició de carabasses terrorífiques que han deixat tothom bocabadat. Els nens i nenes de la comunitat de mitjans i mitjanes han decorat castanyes disfressades, i els infants de 4t i 5è han creat moniatos ben originals, tots exposats al vestíbul de l’escola per compartir amb les famílies i companys/es.
Ens ha fet molta il·lusió comptar amb la visita de la Maria Castanyera, que ha explicat un conte tradicional a la comunitat de petits i petites, fent que els més joves visquessin la màgia de la Castanyada. I com a punt final, tot l’alumnat ha ballat unes danses al pavelló, les quals podeu veure al següent enllaç, i hem gaudit d’una menjada de castanyes delicioses preparades per l’AFA a la pista de l’escola. Cal destacar el treball conjunt de padrins i padrines amb els seus fillols i filloles, que han col·laborat i s’han ajudat entre ells i elles per fer realitat aquesta tradició tan nostra.
Celebrem la Castanyada mantenint viva una festa popular plena de valors, on cada infant ha posat el seu granet de sorra per fer-la especial i inoblidable.
Visca la Castanyada!

