Quins són els reptes de les empreses agroalimentàries de muntanya? Digues la teva!

Des de l’Escola Agrària del Pallars us convidem a participar en la jornada ‘Reptes de les empreses agroalimentàries de muntanya. Digues la teva!’ que tindrà lloc el dijous 3 de març de 2022.

El sector agroalimentari té un impacte econòmic i social rellevant a Catalunya. El model productiu de les empreses alimentàries de les comarques del Pirineu ve determinat per unes condicions geogràfiques, ambientals i culturals que el fan diferenciador, permetent oferir un producte d’elevada qualitat, sostenible, de proximitat i que realça el nostre patrimoni alimentari.

Des de l’Escola Agrària del Pallars us convidem a participar en la jornada per debatre sobre els reptes de les empreses agroalimentàries de muntanya, alhora que us presenta la proposta formativa dirigida a aquest sector estratègic amb l’objectiu de cobrir la demanda de professionals amb una bona formació tècnica que permeti consolidar el futur i garantir el relleu generacional.

L’inici de la jornada anirà a càrrec d’en Joan Salvador Minguet, cap del Servei de Formació Agrària, i de l’Alba Vila Corona, directora de l’Escola Agrària del Pallars, que us faran una breu presentació.

Seguidament, l’Alba us parlarà del sector agroalimentari a les comarques de muntanya: situació, ocupació, formació i innovació, i a continuació, la Mari Pau Montoro, cap de programes de l’EA Pallars, us farà una presentació de l’escola i la proposta formativa que ofereix per a la indústria alimentària.

També es durà a terme una taula rodona amb empreses alimentàries del Pirineu que ens compartiran les seves experiències. Hi participaran:

Comptarem amb Carmel Mòdol, secretari d’Alimentació, Joan Gòdia, director general d’Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia i Glòria Cugat, subdirectora General de Transferència i Innovació Agroalimentària, que tancaran la jornada amb uns breus parlaments.

Finalment, podrem gaudir d’un tast de productes del territori. Ens hi acompanyeu?