Les sessions pràctiques, un pilar fonamental per l’alumnat del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’

Aquests mesos, l’alumnat del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘ de l’Escola Agrària del Pallars està realitzant les sessions pràctiques.

Durant el mes d’octubre, van aprendre a elaborar embotits curats amb en Jaume Badia de l’obrador Badia Xarcuters, i codonyat i allioli de codony amb l’Oriol Pallarès de l’obrador És Pallarès.

Aquest mes, ha estat el torn de la Girella i els formatges. Per conèixer el procés d’elaboració d’aquest emblemàtic embotit van comptar amb l’experiència dels professionals de Carns Bastús, i pel que fa als formatges i la quallada làctica, van visitar els professionals de l’Escola Agrària del Pirineu.

El nostre l’alumnat té l’oportunitat de formar-se amb grans professionals del sector!