Inscriu-te al XXX Curs de Guies interpretadors del PNAESM que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el ‘XXX Curs de Guies interpretadors del PNAESM‘ que tindrà lloc del 12 de setembre al 10 d’octubre de 2023 a Salardú.

Aquest curs té com a objectiu principal la formació de personal especialitzat en el coneixement i la divulgació dels valors naturals i culturals del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, i de la seva zona d’influència socioeconòmica. Està adreçat a la població local i, especialment, a aquelles persones treballadores per compte propi, o en petites i mitjanes empreses del sector del guiatge, l’educació i la interpretació ambiental.

El període de preinscripció acabarà el 15 de juliol de 2023. Cal presentar el full corresponent, amb la documentació adjunta que se sol·licita, de manera telemàtica. Es confirmarà la plaça a principis d’agost. Posteriorment, s’informarà de la forma i el termini de pagament de la matrícula mitjançant correu electrònic. La preinscripció NO garanteix la plaça.