Inscriu-te al curs semipresencial ‘Pastures i pasturatge’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs semipresencial ‘Pastures i pasturatge’ que tindrà lloc el 21, 23, 27 i 29 de novembre de 2023.

Els prats de dall són hàbitats seminaturals de gran riquesa florística, que són objecte de maneig permanent per garantir-ne la seva conservació i el seu aprofitament.

Els objectius del curs són identificar les principals espècies dels prats amb interès agronòmic i els factors que influeixen en la coberta vegetal, així com obtenir els coneixements necessaris per realitzar una gestió del prat que ens permeti aconseguir el màxim rendiment i aprofitament cercant un bon equilibri sega-pasturatge, tot respectant el principi de sostenibilitat.

Aquest curs s’adreça principalment a joves que s’incorporen a l’activitat agrària, tot i que està obert a tothom que vulgui actualitzar i compartir coneixements.

• Flora dels prats pirinencs
  • Mescles de prat utilitzades