Inscriu-te al curs ‘Horta regenerativa de muntanya’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Horta regenerativa de muntanya‘ que tindrà lloc del 13 de març al 19 de juny de 2023.

Adreçat a tothom que s’ocupa de tenir bona salut a través d’una bona alimentació i a la vegada es preocupa d’obtenir produccions sostenibles lliures d’agroquímics i respectuoses amb la natura.

L’objectiu del curs és aportar, de manera eminentment pràctica, coneixements bàsics del cultiu de l’hort des d’una perspectiva agroecològica i en sòls de muntanya. A més s’incidirà en el valor de les varietats locals, la regeneració del sòl, el respecte per l’entorn i de la biodiversitat.

Si ets persona amb poca o cap experiència prèvia en aquest tipus de cultiu i vols aplicar tot allò après per l’autoconsum del producte bo i saludable o bé et vols iniciar en aquest àmbit perquè hi veus possibles sortides professionals la proposta és per a tu.

• Com començar un hort?
  • El sòl
  • Gestió de l’aigua
  • Planificar els cultius