Inscriu-te al curs ‘Elaboració d’embotits del porc’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs presencial ‘Elaboració d’embotits del porc’ que tindrà lloc el 12 i 13 de març de 2022.

El curs ‘Elaboració d’embotits del porc’ s’emmarca dins l’oferta de formació contínua de l’Escola Agrària del Pallars i l’objectiu és capacitar els assistents per desfer un porc des de la seva arribada a l’obrador fins a l’elaboració i correcte emmagatzematge dels embotits. Un cop assolits dits coneixements, podran manipular la carn de porc correctament, tant en un obrador propi com si treballen per compte d’altri.

Continguts

EL PORC. SACRIFICI I TRANSFORMACIÓ DE LA CARN.

• Especejament del porc.
  • Diferenciació de peces.
  • Diferenciació entre mascles i femelles.
  • Tractament de les peces més comuns.
  • Mètode d’ús correcte dels estris de tall.
  • Elaboració embotits cuits (botifarra blanca, botifarra ou, botifarra de la llengua i botifarra negra).

ELABORACIÓ D’EMBOTITS SECS DEL PORC.

• Elaboració d’embotits secs (Xolís, secallona, llom sec, cap de llom, llomillet (llaminera), panxeta).

Programa complet

Consulta l’oferta completa de cursos i jornades de transferència tecnològica que realitzarem durant aquest 2022.