Inscriu-te al curs ‘El traspàs d’una explotació agrària. Què he de saber?’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs presencial ‘El traspàs d’una explotació agrària. Què he de saber?’ que tindrà lloc el 28 de setembre i el 5 d’ctubre de 2022 a Talarn.

Diferents organismes i entitats del territori fa temps que estem treballant en el Relleu Agrari del Pirineu, ja que ha quedat palès que és una problemàtica important que cal tractar de solucionar. En el marc d’aquest grup de treball es va creure necessari poder informar i formar a aquelles persones del sector primari properes a la jubilació, que volen traspassar la seva explotació.

• Introducció als traspasso d’explotacions
  • Tipus de traspassos i formes jurídiques
  • Tipus de contractes
  • Cessions dels drets de la PAC
  • Repercussions en els impostos
  • Quin és el valor de l’explotació?