Inscriu-te al ‘Curs bàsic d’apicultura’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars del 31 de març al 3 d’abril de 2022

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el ‘Curs bàsic d’apicultura’ que tindrà lloc del 31 de març al 3 d’abril de 2022.

L’apicultura és una activitat ramadera de creixent interès tant en l’àmbit particular com professional. Al món rural la producció de mel i altres productes apícoles fan que aquesta activitat sigui d’importància fonamental per al desenvolupament del territori i l’equilibri ecològic.

Per a començar una explotació apícola s’ha de tenir un alt coneixement sobre l’activitat. Aquest curs és una introducció al món de l’apicultura que pretén transmetre els coneixements bàsics per poder tenir cura dels apiaris.

Durant el curs es faran classes teòriques i pràctiques, tant a l’Escola Agrària del Pallars com a assentaments professionals situats a la comarca.

o Introducció al món de l’apicultura, biologia i material.
o La gestió de l’abellar, productes i botànica apícola.
o Sanitat apícola i l’eixamenada.
o Normativa i costos de producció.