Inscriu-te a la jornada tècnica en línia ‘Com tenir ben identificades les finques al cadastre’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars et convidem a assistir a la jornada tècnica en línia ‘Com tenir ben identificades les finques al cadastre’ que tindrà lloc el 15 de març de 2022.

L’objectiu d’aquesta jornada és oferir una formació tècnica bàsica sobre el cadastre i el funcionament de l’eina SIGPAC per a la identificació de finques.

El cens i padró de finques rústiques és una eina administrativa en l’àmbit estatal que classifica les finques rústiques i urbanes.

A partir del SIGPAC, l’administració pública telemàticament ofereix diferents informacions del cadastre. Per tant, saber utilitzar el SIGPAC pot ajudar-nos a identificar les nostres finques, saber la seva localització, l’àrea i el seu codi únic entre altres característiques.

Aquesta activitat va dirigida tant al sector agrícola com ramader, altres sectors associats al territori de muntanya i qualsevol persona interessada en aquest àmbit.

• Què és el cadastre?
  • Què és el SIGPAC i què ens permet fer?
  • Funcionament del SIGPAC.