Apunta’t al curs ‘Manipulador/a d’aliments. Al·lèrgens i intoleràncies alimentàries’ que organitzem des de l’EA Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Manipulador/a d’aliments. Al·lèrgens i intoleràncies alimentàries‘ que tindrà lloc el 9, 11, 16 i 18 d’abril de 2024 a Talarn.

Aquest curs pretén capacitar l’alumnat per tal que obtinguin els coneixements necessaris per realitzar una correcta manipulació d’aliments en cada una de les fases del procés de producció. Entendre que una correcta manipulació dels aliments pot tenir una clara incidència sobre la seguretat dels productes alimentaris i, per tant, sobre la salut del consumidor. És molt important conèixer els principals al·lergògens i intoleràncies alimentàries, diferenciar-les i poder actuar en conseqüència.

• Al·lèrgens i intoleràncies alimentàries
  • Informació sobre al·lèrgens en restauració col·lectiva
  • Malalties transmeses pels aliments
  • Conceptes bàsics de manipulació d’aliments, contaminació dels aliments i factors que influeixen en la contaminació bacteriana