Apunta’t al curs ‘Benestar animal en explotacions bovines’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Benestar animal en explotacions bovines‘ que tindrà lloc de l’1 al 20 de març de 2024 a Talarn.

El respecte pel benestar dels animals, per les repercussions que té sobre la salut del bestiar, la qualitat dels aliments que n’obtenim i la salut humana, és una qüestió de formació, voluntat i desenvolupament social. Per això la Unió Europea i els estats membres prioritzen les actuacions de conscienciació i formació del personal que treballa habitualment amb els animals.

L’Escola Agrària del Pallars, mitjançant aquest curs, ofereix la possibilitat d’assolir aquesta formació.

• El coneixement dels animals
  • El benestar animal a la societat europea
  • La pràctica diària a les explotacions bovines
  • Bloc teòric i pràctic específic per a titulars i personal d’explotacions bovines