Apunta’t al curs ‘Bàsic d’apicultura’ que organitzem des de l’EA Pallars amb la col·laboració d’assentaments professionals

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Bàsic d’apicultura‘ que tindrà lloc el 23 i 24 de març i 13 i 14 d’abril de 2024 a Talarn.

L’apicultura és una activitat ramadera de creixent interès tant en l’àmbit particular com professional. Al món rural la pol·linització, la producció de mel i altres productes apícoles fan que aquesta activitat sigui d’importància fonamental per al desenvolupament del territori i l’equilibri ecològic.

Per a començar una explotació apícola s’ha de tenir un mínim coneixement sobre l’activitat. Aquest curs és una introducció completa al món de l’apicultura que pretén transmetre els coneixements bàsics per poder tenir cura dels apiaris.

Durant el curs es faran classes teòriques i pràctiques, tant a l’Escola Agrària del Pallars com a assentaments professionals situats a la comarca.

Continguts

• Introducció al món de l’apicultura, biologia i material
  • La gestió de l’abellar, productes i botànica apícola
  • Sanitat apícola i l’eixamenada