Apunta’t al curs ‘Apicultura avançada en arnes tipus Langstroth i Dadant’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Apicultura avançada en arnes tipus Langstroth i Dadant‘ que tindrà lloc el 20 i 21 d’abril de 2024 a Talarn.

La majoria d’arnes al món són de tipus Langstroth i Dadant. Aquest curs està encarat a professionals i semiprofessionals per entendre i millorar el maneig d’aquest tipus d’arnes durant tot l’any.

Al llarg del curs es faran classes teòriques i pràctiques a l’Escola Agrària del Pallars.

• Característiques de Langstroth o Dadant. Com fer canvi de tipus de Caixa
  • Biologia de la reproducció i multiplicació de l’abellar
  • Eixamenada natural. Factors que l’afecten
  • Eixamenada artificial. Selecció de parentals. Nuclis cecs. Multiplicació amb reina de compra o pròpies. Maneig de reines, introducció, fecundació.
  • Alimentació de nuclis