Apunta’t a la jornada tècnica ‘Gestions electròniques amb l’administració’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat la jornada tècnica ‘Gestions electròniques amb l’administració‘ que tindrà lloc el 12 de desembre de 2023 a Talarn.

L’Administració digital és un nou model d’administració que vol adequar la seva gestió i la manera de relacionar-se amb la ciutadania, al nou entorn digital. La tramitació electrònica permet presentar la documentació i agilitar els tràmits, utilitzant la gestió electrònica de manera transparent, ja que tot queda reflectit en l’expedient personal dels ciutadans i les empreses.

Aquesta jornada va dirigida principalment a pagesos/es i ramaders/es per donar a conèixer de primera mà diferents eines digitals per relacionar-se amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

• Certificats digitals: què són, quins tipus n’hi ha
  • Com obrir i respondre una notificació de l’administració? Les eines E-notum, petició genèrica i DUN-web
  • Formularis intel·ligents i formularis específics
  • Pràctica de tràmits específics