Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat la jornada tècnica ‘Gestions electròniques amb l’administració‘ que tindrà lloc el 12 de desembre de 2023 a Talarn.
L’Administració digital és un nou model d’administració que vol adequar la seva gestió i la manera de relacionar-se amb la ciutadania, al nou entorn digital. La tramitació electrònica permet presentar la documentació i agilitar els tràmits, utilitzant la gestió electrònica de manera transparent, ja que tot queda reflectit en l’expedient personal dels ciutadans i les empreses.
Aquesta jornada va dirigida principalment a pagesos/es i ramaders/es per donar a conèixer de primera mà diferents eines digitals per relacionar-se amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.
Continguts
- Certificats digitals: què són, quins tipus n’hi ha
- Com obrir i respondre una notificació de l’administració? Les eines E-notum, petició genèrica i DUN-web
- Formularis intel·ligents i formularis específics
- Pràctica de tràmits específics
Programa complet