T’agradaria conèixer més detalls sobre la teledetecció primerenca de malalties amb drons? Vine a l’Escola Agrària del Pallars!

T’agradaria conèixer més detalls sobre la teledetecció primerenca de malalties amb drons? Vine a provar una formació innovadora i totalment gratuïta a l’Escola Agrària del Pallars!

Des de l’Escola Agrària del Pallars participem en el projecte K2 denominat ‘VALOR’ – valorisation of ancient techniques in resilient agricultura, que té com a objectiu formar tècnics en agricultura resilient. En aquest projecte hi participen diversos països i, des del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya, s’ha dissenyat el mòdul denominat ‘Detecció primerenca de malalties’. Nosaltres ens encarreguem de testar-lo!

• Continguts del mòdul

– Mòdul 4.1 – Introducció a l’ús de l’agricultura de precisió per a la detecció primerenca en agroecologia

– Mòdul 4.2 – Captura de dades

– Mòdul 4.3 – Processament de dades

– Mòdul 4.4 – Anàlisi i presa de decisions

• En què consisteix aquesta formació?

– Aprendràs els processos per detectar tensions, malalties o deficiències nutricionals en l’agricultura sostenible.

– Sessió pràctica de 2 h presencial (26 de maig de 2022 de 10:00 a 12:00 h)

– Sessió teòrica de 7 h en línia (a escollir)

Si estàs interessat o interessada, envia’ns un correu electrònic a pmontoro@gencat.cat o truca’ns al 973 65 01 79.

T’esperem!