OBERTURA DEL CENTRE EDUCATIU

Benvolgut/da:

Com ja deus saber el Departament d’Educació ha previst l’obertura dels centres educatius en la fase 2 de la desescalada, previsiblement, el proper dilluns 8 de juny en el nostre municipi. Per aquest motiu, ens posem en contacte amb tu per informar-te sobre aquest fet i com s’ha previst aquesta obertura.

Cal que tinguis en compte els aspectes següents:

1.- L’obertura per a l’alumnat del nostre centre es farà a partir de dimarts 9 de juny.

2.- El curs 19/20 continuarà a nivell lectiu en format telemàtic fins el 19 de juny.

3.- Tots els exàmens que quedin pendents (recuperacions incloses) es faran de manera telemàtica.

4.- L’alumnat podrà reincorporar-se presencialment de manera voluntària per a resoldre dubtes, entregar alguna tasca pendent o per a orientació tutorial, en l’horari que l’escola determini en cada cas.

5.- L’atenció per part del professorat estarà supeditat a les seves circumstàncies personals de salut. Per aquest motiu si el vostre tutor/a no pot reincorporar-se, la direcció del centre designarà un altre professor/a per a la vostra atenció.

6.- En cas de voler anar a l’escola, s’han de complir les següents condicions:

• No tenir símptomes compatibles amb la COVID 19, és a dir, no venir en cas de tenir un o més d’aquests símptomes: pèrdua del gust o l’olfacte, malestar, febre, dificultat per respirar, diarrea, etc.
    • No haver estat positiu de COVID 19 durant els darrers 14 dies.
    • No haver estat en contacte amb cap positiu confirmat o amb algú que, tot i que sigui sense confirmar, presentava símptomes compatibles amb la COVID 19.
    • No pertànyer a un col·lectiu de risc, és a dir: no patir una malaltia respiratòria que precisi medicació o suport ventilatori, no patir una malaltia cardíaca greu, no tenir una malaltia que afecti el sistema immunitari, no ser hipertens o diabètic o tenir malalties neuromusculars o encefalopaties o càncer.
    • Tenir el calendari de vacunes al dia.
    • Emplenar una declaració responsable (que s’adjunta) segons la qual compliu els requisits esmentats.

7.- En el cas que vulguis reincorporar-te, has d’informar al teu tutor/a i enviar la declaració responsable i l’altra documentació acreditativa, si s’escau, escanejada o en fotografia al correu de l’escola (a8056572@xtec.cat) com a màxim aquest divendres 5 de juny.

8.- Les preinscripcions per al curs que ve es faran del 15 al 29 de juny i s’hauran de fer, preferiblement, de forma telemàtica. Quan es tingui tota la informació sobre aquest aspecte es publicarà a la pàgina web del centre: www.cfaterrabaixa.cat

El Prat de Llobregat, 2 de juny de 2020

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *