TALK AND TELL: RUTH AT THE CENTRIC

Last Friday, 25 th of May, we went to El Cèntric to watch the language assistants’ performance with their students. Our assistant Ruth presented two videos, one about fortune tellers and the other about recipes. Here they are. Enjoy them!!

PROJECTE PARC NOU

Els alumnes de GES 1 del CFA Terra Baixa han participat en un projecte de treball en coordinació amb l’Ajuntament del Prat de Llobregat i AMB.
“Formació d’alumnes de GES per a la seva participació com a monitors en sortides ambientals guiades al Parc Nou del… Llegeix més»

SANT JORDI 2018

A la pestanya SANT JORDI, de la web de l’escola, teniu els diferents enllaços per consultar les obres finalistes i guanyadores, els vídeos de les narratives digitals i l’àlbum de fotos del lliurament de premis del passat 23 d’abril del 2017.

SORTIDA AL TEATRE: LA CELESTINA

GES 1 de la tarda i GES 2 A, B i C, el dilluns 9 d’abril vàrem anar al Teatre Modern del Prat a veure l’obra de teatre La Celestina de Fernando de Rojas.

L’alumne David Navarro, del GES 2 A, ens va fer la següent sinòpsis de l’obra:

Calisto se enamora de una doncella llamada Melibea y por ella sufre, ya que ella no le desea, así pues, Calisto acude en penurias a su mayordomo, el cual le recomienda una visita a ‘Celestina’ para que le ayude a conquistar a Melibea. Lo que él no sabía es que sus criados y ella, a parte de intentar juntar a la pareja de amantes, sólo querían su propio beneficio y eso traerá muchas tragedias…