Som finalistes del Mobile History Maps mSchool students awards

La nostra proposta per al Mobile History Maps: Itinerari dels llocs d’interès del barri del Bon Pastor ha estat escollida finalista en la categoria de serveis educatius/ensenyaments d’adults.

La convocatòria del MHM mSchool students awards té com a objectiu promoure la creació de projectes singulars de qualsevol àmbit curricular relacionats amb l’entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.) al centre, desenvolupats pels alumnes i compartits a la plataforma digital de georeferenciació Mobile History Map.

Amb aquesta iniciativa es fomenten:

• Les habilitats digitals
    • La creativitat i treball en equip
    • El treball per projectes i aprenentatge-servei

Al nostre centre han participat els alumnes del GES (Graduat d’Educació Secundària) dins d’un projecte més ampli de treball interdisciplinar durant el tercer trimestre (confinament). Més informació aquí

Aquí trobareu tots els finalistes de les diferentes categories: Finalistes