El nostre alumnat del GES equip guanyador del MHM student Awards 2020

Mobile History Map (MHM) és un projecte pioner del programa mSchools que potencia el treball col·laboratiu amb solucions mòbils en l’àmbit de les Humanitats. En relació a aquesta iniciativa anualment es convoquen els  MHM student Awards.

Avui dia 17 de juny s’ha celebrat la cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada per estudiants, docents i escoles durant el curs 2019-2020. Degut a la situació actual provocada per la pandèmia de la COVID-19, aquest acte, s’ha fet en un format virtual  i qui ha volgut l’ha seguit en directe a través del canal de youtube de MSchools Student Awards.

El nostre projecte ha resultat guanyador d’aquesta setena edició en la categoria Serveis educatius i Centres de Formació d’Adults.

El projecte s’ha desenvolupat en confinament durant el tercer trimestre. El nostre l’alumnat de Graduat d’Educació Secundària ha elaborat un recorregut de 10 punts d’interès del barri del Bon Pastor. Per portar a terme aquest repte, ha utilitzat  l’ aplicació mòbil de geolocalització MHM que permet  crear contingut relatiu a punts d’interès propers  i desenvolupar les competències digitals. En aquesta notícia trobareu informació més entensa: itinerari elaborat per l’alumnat de GES.

Moltes felicitats al nostre alumnat del GES i a tot l’equip docent per haver aconseguit aquest premi. La resta de l’alumnat de l’escola ha seguit la cerimònia des de casa i els han donat el seu escalf i suport a través de Whassap.

Avui no han pogut ser-hi tots però aquí teniu una instantània d’alguns representants de l’equip guanyador:

Si voleu veure l’entrega del nostre premi avanceu fins aquest moment: 1:11