BON PROFIT! Alumnes de CFI-III. Finalistes!

Som finalistes!!segell_1617_somfinalistes (1)

La cerimònia d’entrega de premis va celebrar-se el passat 7 de juny al Caixa Fòrum de Barcelona.

És un plaer que es reconegui la feina ben feta.

Felicitats als companys guanyadors de les altres escoles d’adults.

Recollint el premi

El grup de Cicle de Formació Instrumental III   hem recitat poemes del llibre “Bon profit. Per molts anys!” de Miquel Martí i Pol. El vídeo l’hem realitzat amb la tècnica d’animació Stopmotion, amb un munt de fotografies hem aconseguit animar tot tipus de menjar!

A part de per aprendre i passar una bona estona aquest vídeo l’hem fet per a participar al concurs “El gust per la lectura” del qual som finalistes.