El gust per la lectura

El passat 6 de juny de 2019 va tenir lloc la cerimònia d’entrega de premis de la XXIV edició del concurs el gust per lectura. El nostres participants van obtenir el primer premi.

Des de l’escola agraïm la tasca feta per  professors i alumnat i també el reconeixement a la feina de les escoles d’adults així com l’atenció a l’aprenentatge al llarg de la vida per part del Departament d’Educació.

Ja hem començat a preparar la nostra participació en el programa del gust per la lectura d’aquest curs.

En aquesta ocasió, dins de la Categoria F. Alumnes d’educació d’adults (Cicle de formació instrumental –CFI–),Modalitat F1 treballarem l’obra d’Oriol Garcia Quera. L’aventura de la llengua: Pompeu Fabra. Editorial Rafael Dalmau, 2018.

El programa El Gust per la Lectura té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació educativa, els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.  El programa  ofereix material didàctic al professorat, i estratègies i recursos per a la dinamització de la lectura, de manera que s’afavoreixi el desenvolupament de les competències literària i social i ciutadana. La dinamització de la lectura es porta a terme relacionant les obres literàries amb altres tipus de discursos, de formats artístics i d’activitats, amb la intenció que el fet lector, a més de proporcionar sensibilitat estètica i contribuir al creixement personal, esdevingui element potenciador del treball compartit i la construcció de la ciutadania.

Més informació clica aquí