Compartim una classe amb l’escriptora Núria Martí Constants

El dimecres 26 de febrer l’escriptora Núria Martí Constants va visitar la nostra escola. Amb alguns alumnes d’instrumental 3 i un petit nombre d’alumnes de GES 1 hem estat treballant tot el primer trimestre el seu llibre: Les mateixes estrelles. Així, vam tenir l’oportunitat d’intercanviar impressions amb l’escriptora i de preguntar tot allò que ens va inquietar i encuriosir de la història. També vam poder fer-li preguntes sobre l’art d’escriure i l’ofici d’escriptora. La Núria ens va animar a continuar llegint i aprendre català a través de la lectura.
Moltes gràcies Núria per la teva visita! Esperem llegir molts més llibres teus!

Rosa Sambola