“Coexist”, el projecte inclusiu a GES 2

Aquest trimestre, l’alumnat de GES 2 que cursa la matèria d’Anglès II, parteix dels coneixements previs que té sobre les principals confessions religioses al món i les compara amb les que existeixen a la ciutat de Vic, tot fent ús de les quatre habilitats: reading, writing, listening, speaking. A través del treball amb el lèxic pertanyent al camp semàntic de les diverses creences, l’aprenentatge amb diferents eines lingüístiques (diccionaris normatius, bilingües i fonètics) acabaran fent una infografia per parelles sobre les religions practicades a Vic a partir del llibret “Les confessions religioses a la ciutat de Vic” de l’Àrea de ciutadania de l’ajuntament. S’exposarà oralment a la resta de company(e)s amb l’objectiu de conscienciar sobre la diversitat existent i la necessitat social de convivència. Al llarg del mòdul l’alumnat anirà reflexionant sobre el seu procés d’aprenentatge i també coavaluarà els seus/les seves company(e)s de grup.

Us oferim algunes imatges del procés: