Certamen de lectura en veu alta

Durant el primer trimestre d’aquest curs, l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior de la nostra escola ha estat treballant els llibres que es llegiran al Certamen d’enguany, corresponents a les categories de Grumets Vermells (Cicle Mitjà) i Grumets Verds (Cicle Superior).

Aquesta és una iniciativa organitzada per La Fundació Enciclopèdia Catalana en col.laboració amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, que té com a objectiu principal el de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

Els nens i nenes que voluntàriament han volgut participar en el Certamen han gravat un vídeo per presentar a la fase comarcal, que es farà en format virtual degut a la pandèmia. Aquí us presentem una mostra de fragments llegits: ENLLAÇ

S’espera que les altres dues fases del Certamen (provincial i nacional) puguin fer-se ja de manera presencial.