Palarobòtica’23

Palafrugell està fent un pas cap al futur. És en un municipi atent a l’educació, als canvis socials i, ara, també als canvis tecnològics. S’està convertint en referent educatiu.

Des de tots els centres educatius de Palafrugell amb la col·laboració de l’Ajuntament, demà (19/05) s’organitza la trobada anual de robòtica educativa i STEAM: PALAROBÒTICA.

Totes les escoles participen del projecte “Programació i Robòtica a Palafrugell” i volem mostrar el que fem a la població. A més, volem compartir una activitat de ciència-tecnologia-cultura entre els infants de les diferents escoles. Per aquests motiu s’organitza aquest festival.

Els infants d’I-5 i els de 4rt de Primària estaran tot el matí a la Bòbila realitzant diferents activitats. Si voleu més informació, podeu consultar aquesta pàgina web.